Zahájení jarní turistické sezóny – Vysoké Mýto – Bučkův kopec a zpět

Stoupání: 117 m
Klesání: 117 m

Výchozí bod: Městský klub Vysoké Mýto
Koncový bod: Městský klub. Viz mapa.

Trasa vychází od Městského klubu kolem hotelu Tejnora Jungmanovými sady dolů k Loučné. Poté pokračujte podél silnice 357 směr Choceň až k odbočce doleva na Bučkův kopec (315 mnm). Z Bučkova kopce je pěkný výhled na město Vysoké Mýto. Z Bučkova kopce pokračujte dle mapy po neznačené cestě dolů pod kopec severním svahem. Zde po polní cestě dojdete k železničnímu přejezdu u zastávky Slatina u Vysokého Mýta. Zde je možnost trasu zkrátit když se dáte po silnici vlevo zpět do Vysokého Mýta. Nebo naopak přejdete železniční trať a na příští odbočce se dáte u prodejny vlevo. Po této cestě dojdete přes Šnakov na starou silnici od Zámrsku. Zde se dáte vlevo. Před podjezdem pokračujete rovně po cyklostezce až do Mýta k motorestu Toro. Pokračujte podle silnice 35 až k autobusovému nádraží. Zde se můžete rozhodnout zda trasu ukončíte, nebo ještě navštívíte centrum města nebo odbočíte vpravo a dojdete na vlakovou zastávku.